WEKO3
アイテム
中学生の理科と数学の教科等横断的な学習の意義を構成している諸要因の因果モデル-初等教育教員養成課程学生との比較を通して-
http://hdl.handle.net/10513/0002000301
http://hdl.handle.net/10513/0002000301888dd1e5-8c93-43c0-a836-da58a442c50f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-08-30 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 中学生の理科と数学の教科等横断的な学習の意義を構成している諸要因の因果モデル-初等教育教員養成課程学生との比較を通して- | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | A Causal Model of Factors Constituting the Significance of Cross-Curriculum Learning in Subjects of Science and Mathematics for Lower Secondary School Students: Through Comparison with University Students in Elementary School Teacher Training Courses | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
河本, 康介
× 河本, 康介
× 山田, 貴之
|
|||||||||
書誌情報 |
ja : 上越教育大学研究紀要 巻 44, p. 419, 発行日 2024-08-30 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 上越教育大学 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2435-9629 | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |