WEKO3
アイテム
テクストの記述フレーム : 参加者と観察者の範疇を視座として
http://hdl.handle.net/10513/230
http://hdl.handle.net/10513/230ca750575-f670-4f8f-9629-799a79dc7139
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2009-05-22 | |||||||||||
タイトル | ||||||||||||
タイトル | テクストの記述フレーム : 参加者と観察者の範疇を視座として | |||||||||||
言語 | ja | |||||||||||
言語 | ||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | テクスト | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 関係 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 参加者 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 効果 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 観察者 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | 様相 | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Teksto | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Rilato | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Partoprenanto | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Efekto | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Observanto | |||||||||||
キーワード | ||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||
主題 | Modaleco | |||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||
著者 |
野村, 真木夫
× 野村, 真木夫
× Nomura, Makio
|
|||||||||||
抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | 人のおこなう言語活動において,あるまとまりをもった表現の具体相をテクストとよぶ。テクストが組織化されるときにどのような要因が作動しており,それを説明するために,どのようなパラメーターを想定することができるのか。本稿は,この間題に理論的な検討をくわえることを目的とする。まず,テクストを「関係・効果・様相」という3つの範疇でとらえることを仮定し,具体的なパラメーターとして,コミュニケーションの組織・テクストの話題・テクストの作動に従属する範疇をさらに設定した。テクストをコミュニケーションのなかに位置づけるとき,参加者と観察者の概念化が重要であるが,本稿では特に観察,および観察者の概念の検討を深める。 | |||||||||||
抄録 | ||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||
内容記述 | Teksto estas kohera esprimo en nia aktuala aktivado de parolo. Kia faktoro funkucias, kiam ni organizas tekston? Kian parametron ni povas hipotezi, por ni klarigi la funkcion? La celo de tiu ci artikolo estas teorie studi la tiu ci problemojn. Mi hipotezas ke ni kompreni tekston per tri kategorioj: rilato, efekto kaj modaleco. Kaj mi hipotezas sub-kategoriojn, kio situas sub komunikada organizado, tekstaj temoj kaj tekstaj operacioj. Ni aplikas la subkategoriojn al parametroj, kio karakterizas ciu tekstojn kaj lingvajn fenomenojn. Fine mi pristudas konsiderindajn konceptojn de partoprenantoj kaj observantoj. | |||||||||||
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要 巻 18, 号 1, p. 145-163, 発行日 1998-09 |
|||||||||||
出版者 | ||||||||||||
出版者 | 上越教育大学 | |||||||||||
ISSN | ||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||
収録物識別子 | 0915-8162 | |||||||||||
論文ID(NAID) | ||||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||
識別子タイプ | NAID | |||||||||||
関連識別子 | AN10284863 | |||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |