Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2019-02-15 |
タイトル |
|
|
タイトル |
高等学校教諭『学び合い』導入初年度の教員2名の変容についての事例的研究 : アクティブ・ラーニングを通した校内研修の意義・形式・方法の分析 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Teacher at upper secondary school “Learning together” Introduction the transformation of two faculty members in the first year case study : through active learning analysis of significance, form and method of in-school training |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ETYP:教育関連論文 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
STYP:高等学校 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
高等学校 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
『学び合い』 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教員 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
変容 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
森, 一平
武樋, 走太
廣木, 拓
西川, 純
Mori, Ippei
Takehi, Sota
Hiroki, Takumi
Nishikawa, Jun
|
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 6,
p. 113-119,
発行日 2019-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2187-882X |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12735553 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |