Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2019-03-08 |
タイトル |
|
|
タイトル |
音楽科における「実感を伴う理解」を促す視覚的教具の導入観点 : 「特別の支援を要する児童生徒の在籍を前提」にした指導方略 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
The points to introduce visual teaching aids to promote “Understanding with Real Feeling” in the music department : teaching means on the premise that enrollment of children who need special support |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
学習指導要領改訂 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
音楽科 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
生活や社会 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
実感を伴う理解 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
視覚的教具 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
特別支援 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
尾崎, 祐司
入村, 文子
酒井, 瞳
伊藤, ありみ
飯塚, 詩乃
Ozaki, Yuji
Nyumura, Fumiko
Sakai, Hitomi
Ito, Arimi
Iizuka, shino
|
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 38,
号 2,
p. 439-450,
発行日 2019-03-15
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
0915-8162 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AN10284863 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |