Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2019-08-26 |
タイトル |
|
|
タイトル |
音楽的思考の論拠とする「教科等横断的な視点」の「発問」の導入効果 : 中学校歌唱共通教材《花》の実践より |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Introducing Effects of “Questions” by “Crossing Subjects Perspective” to be the Basis for Musical Thinking : From the practice of singing common teaching materials “Bloom” for junior high school |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教科等横断的な視点 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
音楽的思考 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
発問 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
三つの柱 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
実感を伴った |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
尾崎, 祐司
小助川, 謙二
Ozaki, Yuji
Kosukegawa, Kenji
|
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 39,
号 1,
p. 217-225,
発行日 2019-08-30
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
0915-3162 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AN10284863 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |