Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2021-04-26 |
タイトル |
|
|
タイトル |
小学校と幼稚園の勤務経験がある教員の意識に関する事例的研究-A市における幼保小の接続にかかわる現状を踏まえて- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A Case Study on the Awareness of the Teachers Who Have Worked Both in Elementary School and Kindergarten : Based on the present situation of connection from preschool to elementary school in city A |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
幼保小連携 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教師の意識 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
修正版グラウンデッド・セオリー・アプローチ |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Cooperation from preschool to elementary school |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Teacher’s awareness |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Modified Grounded Theory Approach |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
杉田, かおり
松井, 千鶴子
SUGITA, Kaori
MATSUI, Chizuko
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
上越市立上下浜小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Jougehama Elementary School |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 8,
p. 121-130,
発行日 2021-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |