Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2021-04-29 |
タイトル |
|
|
タイトル |
小学校学級担任の児童認知の変容-「教師用RCRT」と児童の「ストレングス(強み)アプローチ」を介して- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Changes in Teachers’ Cognitive Framework of Children:Using “Roll Construct Repertory Test for Teachers” and “Strength Approach” |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
児童生徒認知 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教師用RCRT |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ストレングス |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
強み,小学校教師 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
cognition concerning students |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
RCRT for teachers |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
strengths |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
elementary school teacher |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
渡邉, 信隆
赤坂, 真二
越, 良子
WATANABE, Nobutaka
AKASAKA, Shinji
KOSHI, Ryoko
|
所属 |
|
|
|
兵庫教育大学大学院連合学校教育学研究科 |
所属 |
|
|
|
学校教育学系 |
所属 |
|
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
The Joint Graduate School in Science of School Education, Hyogo University of Teacher Education(Ph. D. Program) |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 40,
号 2,
p. 439-448,
発行日 2021-03-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9629 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12510473 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |