Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2021-08-31 |
タイトル |
|
|
タイトル |
担任教師の学級崩壊克服に向けた変容プロセスの検討-教師と生徒が承認し合う関係の構築を通して- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A Homeroom Teacher’s Transformation Process for Overcoming Classroom Disruption: Reciprocal Recognition between Teacher and Students |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
学級経営 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
承認 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
エピソード記述 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
class management |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
recognition |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
the episode description |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
新元, 朗彦
蘭, 千壽
越, 良子
NIIMOTO, Akihiko
ARARAGI, Chitoshi
KOSHI, Ryoko
|
所属 |
|
|
|
印西市立原山中学校 |
所属 |
|
|
|
育英大学 |
所属 |
|
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Harayama Junior High School (Inzai City School District) |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Ikuei University |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 41,
号 1,
p. 57-67,
発行日 2021-08-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9629 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |