Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2022-02-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
生活科や総合的な学習の時間における実践者の見取りの内実に関する事例的研究-実践者との「協働的な対話」を通して- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A case study on the observations and assessments of practitioners during life studies and integrated studies: An inquiry-based on collaborative dialog between practitioners |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
生活科 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
総合的な学習の時間 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
見取り |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
「協働的な対話」 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
修正版グラウンデッド・セオリー・アプローチ |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
life studies |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
integrated studies |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
observations and assessments |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
collaboratively dialogue |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Modified Grounded Theory Approach |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
甫仮, 直樹
寺島, 恭平
小原, 大輝
田嶋, 里菜
松井, 千鶴子
HOKARI, Naoki
TERASIMA, Kyouhei
OBARA, Hiroki
TAZIMA, Rina
Matsui, Chizuko
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
上越教育大学(専門職学位課程) |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
上越市立大瀁小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
見附市立今町小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
つくば市立大曽根小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Joetsu University of Education (Professional Degree Program) |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Ohbuke Elementary School |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Imamachi Elementary School |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Oozone Elementary School |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 9,
p. 153-162,
発行日 2022-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |