Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2022-02-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
自己評価ポートフォリオの活用が学習者の交流に与える効果に関する事例的研究-抽出児のプロトコル分析を通して- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A case study on the effects of utilizing a self-evaluation portfolio: An extracted child protocol analysis |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
学習目標 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
自己評価 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ポートフォリオ |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
交流 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
プロトコル分析 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
秋山, 佳樹
大図, 拓海
榊原, 範久
水落, 芳明
AKIYAMA, Yoshiki
OZU, Takumi
SAKAKIBARA, Norihisa
Mizuochi, Yoshiaki
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
長野市立川田小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
上越教育大学(専門職学位課程) |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Kawada elementary school, Nagano city |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Joetsu University of Education (Professional Degree Program) |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 9,
p. 163-170,
発行日 2022-02-22
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |