Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2022-03-31 |
タイトル |
|
|
タイトル |
教師の職能成長と子ども認知に関する研究の現状と課題 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Current status and issues of research on the growth of teachers and teacher’s cognition about students |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教師の成長 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
職能成長 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
省察 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
子ども認知 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
teacher growth |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
teacher development |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
reflection |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
perception of children |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
渡邉, 信隆
越, 良子
WATANABE, Nobutaka
Koshi, Ryoko
|
所属 |
|
|
|
兵庫教育大学大学院連合学校教育学研究科 |
所属 |
|
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
The Joint Graduate School in Science of School Education, Hyogo University of Teacher Education (Ph. D. Program) |
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 41,
号 2,
p. 275-284,
発行日 2022-03-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9629 |