Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-02-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
教師によるコーチングスキルの活用が児童の自己効力感に与える効果に関する事例研究 |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A Case Study on the Effect of Teacher Coaching on Childrenʼs Self-Efficacy - Through Utterance Analysis Focusing on the Utilization of Coaching Skills - |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
個別最適な学び |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
自己効力感 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
コーチング |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
質問 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
傾聴 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
承認 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Self-efficacy |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Coaching |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Individual optimal learning |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Questions |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Listening |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Approval |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
秋山, 佳樹
赤坂, 真二
AKIYAMA, Yoshiki
Akasaka, Shinji
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
長野市立川田小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Kawada Elementary School |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 10,
p. 11-20,
発行日 2023-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |