Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-02-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
通常の学級におけるクラスワイドのポジティブな行動介入と支援の効果-教育的支援を要する児童のかかわり行動の増加を目指して- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Effects of class-wide positive behavioral interventions and support in regular classrooms ~Aiming to increase the involvement behavior of children who need educational support~ |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
PBIS |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
通常の学級 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
応用行動分析学 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
機能的アセスメント |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
押田, 彩華
関原, 真紀
OSHIDA, Ayaka
SEKIHARA, Maki
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
富山市立堀川小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Horikawa Elementary School, Toyama City |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 10,
p. 109-118,
発行日 2023-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |