Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2016-02-25 |
タイトル |
|
|
タイトル |
総合的な学習の時間への日常的な教師の働きかけに関する事例的研究 : 総合的な学習の時間を中核にした教育課程を編成・実施している小学校に勤務する教師の意識に着目して |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A case study of everyday teachers’ approaches toward periods for integrated studies : focusing on the awareness of teachers working in an elementary school that organizes and implements a curriculum centered on periods for integrated studies |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ETYP:教育関連論文 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
STYP:小学校 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
SSUB:総合的な学習 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
総合的な学習の時間 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
中核 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
教育課程 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
修正版グラウンデッド・ セオリー・アプローチ |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Periods for Integrated Studies |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Center |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Curriculum |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Modified Grounded Theory Approach |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
相馬, 修
松井, 千鶴子
Soma, Osamu
Matsui, Chizuko
|
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 3,
p. 93-102,
発行日 2016-02-29
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2187-882X |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12735553 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |