Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2022-03-31 |
タイトル |
|
|
タイトル |
楽器観のスキーマの書き換えによる学びの深まり―小学校音楽科におけるリズムアンサンブル創作時の協力の仕方― |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
In-depth learning by rewriting the students’ schema of musical instruments : A practice to create a rhythm ensemble collaboratively in elementary school music classes |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
スキーマ |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
音楽づくり |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
偏異仮説 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
アクティブ・ラーニング |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
動機づけ |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
協力の仕方 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
尾崎, 祐司
渡辺, 奈穂子
Ozaki, Yuji
WATANABE, Naoko
|
所属 |
|
|
|
芸術・体育教育学系 |
所属 |
|
|
|
上越教育大学附属小学校 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Music, Fine Arts and Physical Education |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Elementary School Joetsu University of Education |
書誌情報 |
上越教育大学研究紀要
en : Bulletin of Joetsu University of Education
巻 41,
号 2,
p. 493-501,
発行日 2022-03-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9629 |