Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-02-28 |
タイトル |
|
|
タイトル |
通常の学級担任の特別支援教育に対する理解促進-教師間連携による行動及び意識の変容プロセスから- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Promoting an understanding of special needs education among mainstream classroom teachers-The process of changing behavior and consciousness through teachersʼ collaboration. |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
連携 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
特別支援教育 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
交流及び共同学習 |
キーワード |
|
|
言語 |
ja |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
自立活動の個別の指導計画 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
髙橋, 奈緒子
関原, 真紀
Takahashi, Naoko
SEKIHARA, Maki
|
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
上越市立大瀁小学校 |
所属 |
|
|
|
ja |
|
|
学校教育学系 |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Ōbuke Elementary School, Joetsu City |
所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
School Education |
書誌情報 |
ja : 上越教育大学教職大学院研究紀要
en : Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education
巻 10,
p. 119-130,
発行日 2023-02-28
|
出版者 |
|
|
出版者 |
上越教育大学 |
|
言語 |
ja |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2435-9637 |